Navigating ambiguous waters
Titel: | Navigating ambiguous waters : providing access to student records in the University Archives |
---|---|
Verfasser: | |
Beteiligt: | |
In: |
The American archivist, Band 67, Heft 2 (2004), Seite 212-233 alle Artikel anzeigen |
Veröffentlicht: | 2004 |
Format: | Aufsatz |
X
alg: 44186072 001A $03036:30-01-19 001B $01999:30-01-19 $t23:06:32.000 001D $03036:30-01-19 001U $0utf8 001X $00 002@ $0Aox 003@ $0441860729 007A $0441860729 $aHEB 007T $0ArchMa07421 011@ $a2004 021A $aNavigating ambiguous waters $dproviding access to student records in the University Archives 028A $aChute $dTamar G. 028B/01 $aSwain $dEllen D. 031A $d67 $e2 $h212-233 $j2004 039B $aIn $8--Abvc--. The @American archivist. - Chicago, Ill. : Soc., 1938-2020. - ISSN 0002-7332 $x200400000670002788 $9047538163 045T $a7,26 $a8 lok: 44186072 105 exp: 44186072 105 1 #EPN 201B/01 $030-01-19 $t12:33:59.000 201C/01 $030-01-19 201U/01 $0utf8 203@/01 $01042204691 208@/01 $a13-12-18 $be 209A/01 $a/ $f106 $x00 245Z/01 $a2.15.07. $bArchivwissenschaft und Archivtheorie / Archivbereiche / Universitäts- und Hochschularchive, Archive wissenschaftlicher Institutionen $x01 245Z/01 $a5.03.01. $bArchivwesen außerhalb Europas / USA / Allgemeines $x02 247C/01 $8->Marburg, Bibliographie zum Archivwesen der Archivschule Marburg $939588196X
LEADER | 00000caa a22000002c 4500 | ||
---|---|---|---|
001 | 441860729 | ||
003 | DE-603 | ||
005 | 20190130230632.0 | ||
007 | tu | ||
008 | 190130s2004 xx |||| | u00||u|und c | ||
035 | |a (DE-599)HEB441860729 | ||
040 | |a DE-603 |b ger |c DE-603 |d DE-603 | ||
084 | |a 7,26 |a 8 |2 ssgn | ||
100 | 1 | |a Chute, Tamar G. | |
245 | 0 | 0 | |a Navigating ambiguous waters |b providing access to student records in the University Archives |
264 | 0 | |c 2004 | |
700 | 1 | |a Swain, Ellen D. | |
773 | 0 | 8 | |i In |t The American archivist |d Chicago, Ill. : Soc., 1938-2020 |x 0002-7332 |g Band 67, Heft 2 (2004), Seite 212-233 |w (DE-603)047538163 |w (DE-600)390343-6 |
924 | 0 | |9 - |a (DE-603)1042204691 |b DE- |c HES |d d |g / |