College student as archives' consultant?

Titel: College student as archives' consultant? : a new approach to outreach programming on campus
Verfasser:
In: Archival issues, Band 29, Heft 2 (2005), Seite 113-131
alle Artikel anzeigen
Veröffentlicht: 2005
Format: Aufsatz
Kein Bild verfügbar
X
alg: 44198397
001A    $03036:30-01-19 
001B    $01999:30-01-19 $t23:08:19.000 
001D    $03036:30-01-19 
001U    $0utf8 
001X    $00 
002@    $0Aox    
003@    $0441983979 
007A    $0441983979 $aHEB 
007T    $0ArchMa15587 
011@    $a2005 
021A    $aCollege student as archives' consultant? $da new approach to outreach programming on campus 
028A    $aSwain $dEllen D. 
031A    $d29 $e2 $h113-131 $j2005 
039B    $aIn $8--Abvc--. Archival issues. - Morton Grove, Ill. : [Verlag nicht ermittelbar], 1992-2019. - ISSN 1067-4993 $x200500000290002887 $9070224307 
045T    $aAAC $qDE-7 $2FID 
045T    $a7,26 

lok: 44198397 105

exp: 44198397 105 1 #EPN
201B/01 $030-01-19 $t14:46:57.000 
201C/01 $030-01-19 
201U/01 $0utf8 
203@/01 $01042356874 
208@/01 $a13-12-18 $be 
209A/01 $a/ $f106 $x00 
245Z/01 $a2.15.07. $bArchivwissenschaft und Archivtheorie / Archivbereiche / Universitäts- und Hochschularchive, Archive wissenschaftlicher Institutionen $x01 
245Z/01 $a5.03.01. $bArchivwesen außerhalb Europas / USA / Allgemeines $x02 
247C/01 $8->Marburg, Bibliographie zum Archivwesen der Archivschule Marburg $939588196X
LEADER 00000caa a22000002c 4500
001 441983979
003 DE-603
005 20190130230819.0
007 tu
008 190130s2005 xx |||| | u00||u|und c
035 |a (DE-599)HEB441983979 
040 |a DE-603  |b ger  |c DE-603  |d DE-603 
084 |a AAC  |q DE-7  |2 fid 
084 |a 7,26  |2 ssgn 
100 1 |a Swain, Ellen D. 
245 0 0 |a College student as archives' consultant?  |b a new approach to outreach programming on campus 
264 0 |c 2005 
773 0 8 |i In  |t Archival issues  |d Morton Grove, Ill. : [Verlag nicht ermittelbar], 1992-2019  |x 1067-4993  |g Band 29, Heft 2 (2005), Seite 113-131  |w (DE-603)070224307  |w (DE-600)1317689-4 
924 0 |9 -  |a (DE-603)1042356874  |b DE-  |c HES  |d d  |g /