Pitch class hierarchies in Miles Davis’ »So What«: Reconsidering modal jazz improvisation with computer-based analysis tools
Titel: | Pitch class hierarchies in Miles Davis’ »So What«: Reconsidering modal jazz improvisation with computer-based analysis tools : Beitrag zur Jahrestagung der Gesellschaft für Musikforschung Halle/Saale 2015 – »Musikwissenschaft: die Teildisziplinen im Dialog« / Martin Pfleiderer, Wolf-Georg Zaddach, Klaus Frieler |
---|---|
Verfasser: | ; ; |
Veröffentlicht: | Mainz : Schott Music GmbH & Co. KG, 2016 |
Umfang: | Online-Ressource |
Format: | E-Book |
Sprache: | Englisch |
X
Herder-Institut Marburg/Lahn, Forschungsbibliothek
Exemplar: | 1 |
---|---|
Online: |
Volltext |
Überregionale Besitznachweise und Volltextlinks
Resolving-System: | http://nbn-resolving.de/urn:nbn:de:101:1-20160919403 |
---|---|
Langzeitarchivierung Nationalbibliothek: | http://d-nb.info/111409000X/34 |
Verlag: | http://schott-campus.com/pitch-class-hierarchies-in-miles-davis-so-what/ |