Pitch class hierarchies in Miles Davis’ »So What«: Reconsidering modal jazz improvisation with computer-based analysis tools

Titel: Pitch class hierarchies in Miles Davis’ »So What«: Reconsidering modal jazz improvisation with computer-based analysis tools : Beitrag zur Jahrestagung der Gesellschaft für Musikforschung Halle/Saale 2015 – »Musikwissenschaft: die Teildisziplinen im Dialog« / Martin Pfleiderer, Wolf-Georg Zaddach, Klaus Frieler
Verfasser: ; ;
Veröffentlicht: Mainz : Schott Music GmbH & Co. KG, 2016
Umfang: Online-Ressource
Format: E-Book
Sprache: Englisch
Kein Bild verfügbar
X

Überregionale Besitznachweise und Volltextlinks

Resolving-System: http://nbn-resolving.de/urn:nbn:de:101:1-20160919403
Langzeitarchivierung Nationalbibliothek: http://d-nb.info/111409000X/34
Verlag: http://schott-campus.com/pitch-class-hierarchies-in-miles-davis-so-what/