Communicology, Apparatus, and Post-history: Vilém Flusser’s Concepts Applied to Video Games and Gamification

Titel: Communicology, Apparatus, and Post-history: Vilém Flusser’s Concepts Applied to Video Games and Gamification / Fabrizio Poltronieri ; Herausgeber: Mathias Fuchs, Sonia Fizek, Paolo Ruffino, Niklas Schrape
Verfasser:
Beteiligt: ; ; ;
Veröffentlicht: Marburg : Philipps-Universität Marburg, 2014
Lüneburg : meson press, 2014
Umfang: 1 Online-Ressource
Format: E-Book
Sprache: Englisch
Kein Bild verfügbar
X
Bemerkung: In: Poltronieri, Fabrizio (2014): Communicology, Apparatus, and Post-history: Vilém Flusser’s Concepts Applied to Video Games and Gamification. In: Mathias Fuchs, Sonia Fizek, Paolo Ruffino und Niklas Schrape (Hg.): Rethinking Gamification. Lüneburg: meson press, 165-186. DOI: http://dx.doi.org/10.25969/mediarep/619.
In: http://dx.doi.org/10.25969/mediarep/755