Innovation in commercial and public service media in the Baltic countries

Titel: Innovation in commercial and public service media in the Baltic countries : the role of global digital intermediaries / Džina Donauskaitė
Verfasser:
In: Journal of Baltic studies, Band 53, Heft 4 (2022), Seite 613-631
alle Artikel anzeigen
Veröffentlicht: 2022
Umfang: Diagramme
Format: Aufsatz
Sprache: Englisch
Schlagworte:
Kein Bild verfügbar
X
alg: 50173725
001A    $03025:17-11-22 
001B    $01999:17-11-22 $t22:42:04.000 
001D    $03025:17-11-22 
001U    $0utf8 
001X    $00 
002@    $0Oou 
002C    $aText $btxt $2rdacontent 
002D    $aComputermedien $bc $2rdamedia 
002E    $aOnline-Ressource $bcr $2rdacarrier 
003@    $0501737251 
004P    $010.1080/01629778.2022.2027476 
007A    $0501737251 $aHEB 
009Q    $uhttps://doi.org/10.1080/01629778.2022.2027476 $xH 
010@    $aeng 
010E    $erda 
011@    $a2022 
021A    $aInnovation in commercial and public service media in the Baltic countries $dthe role of global digital intermediaries $hDžina Donauskaitė 
028A    $BVerfasser $4aut $8Donauskaitė, Džina [Tnu] $9501737049 
031A    $d53 $e4 $g19 $h613-631 $j2022 
034M    $aDiagramme 
039B    $aEnthalten in $8--Obvc--. Journal of Baltic studies. - London {[u.a.] : Routledge, part of the Taylor & Francis Group, 1972-. - Online-Ressource. - ISSN 1751-7877 $x202200000530004387 $9181873397 
044K    $#Baltische Staaten $#Baltikum $#Baltische Staaten $#Baltische Provinzen $#Russische Ostseeprovinzen $#Baltische Republiken $#Russland, Ostseeprovinzen $74004379-4 $8Baltikum [Tg1] $9085003506 
044K    $#Mass media Audiences $#Médias Publics $#Mediennutzung $#Medienkonsum $#Medien Konsum $#Medien Nutzung $#Mediennutzung $#Medienhandeln $74120719-1 $8Medienkonsum [Ts1] $9085386820 
044K    $RRundfunk $#Rundfunk Öffentlich-rechtliches System $74129430-0 $8Öffentlich-rechtlicher Rundfunk [Ts1] $9085453471 
044K    $RRundfunk $#Privater Rundfunksender $#privater Rundfunk $#Kommerzieller Rundfunk $#Privatfunk $#Privatrundfunk $#Rundfunk Privatisierung $74047294-2 $8Privater Rundfunk [Ts1] $9085131911 
044K    $RFortschritt $#Technological innovations $#Innovations technologiques $#innovation $#Innovation $#Innovation $#Neuerung $#Innovationsverhalten $#Innovationen $74027089-0 $8Innovation [Ts1] $9085068314 
044K    $RInternationalisierung $#Globalization $#Mondialisation $#Globalizzazione $#Globalización $#globalization $#Globalisierung $#Globalisierung $#globaler Wandel $#Weltwirtschaft Internationalisierung $#Weltgesellschaft Internationalisierung $#Globalisation $#Globalization $74557997-0 $8Globalisierung [Tsz] $9089527992 
044K    $RElektronische Medien $RNeue Technologie $RTelekommunikation $RInformationstechnik $#Digital media $#Médias numériques $#Medios digitales $#Digitale Medien $#Digitale Medien $#neue Medien $#Digitale Medien $74196910-8 $8Neue Medien [Ts1] $9085989622 
045F    $a070.9 $eDDC23BSB 
045F/01 $a070.9 
045F/03 $f090512 
045F/03 $g479 
045R    $aSozialgeschichte 2013-2019 
045T    $a7,41 

lok: 50173725 78

exp: 50173725 78 1 #EPN
201B/01 $017-11-22 $t14:28:29.000 
201C/01 $017-11-22 
201U/01 $0utf8 
203@/01 $01220203548 
208@/01 $a17-11-22 $be 
209A/01 $a/ $f000 $x00 
209A/01 $ab*p $x01 
220C/01 $akoe 
247C/01 $82080>Marburg/Lahn, Herder-Institut, Forschungsbibliothek, Bibliographieportal $9336309341
LEADER 00000caa a2200000 c 4500
001 501737251
003 DE-603
005 20221117224204.0
007 cr||||||||||||
008 221117s2022 xx |||| o| u00||u|eng c
024 7 |a 10.1080/01629778.2022.2027476  |2 doi 
035 |a (DE-599)HEB501737251 
040 |a DE-603  |b ger  |c DE-603  |d DE-603  |e rda 
041 |a eng 
082 0 4 |8 1\u  |a 070.9  |q DE-101  |2 23/BSB 
084 |a 7,41  |2 ssgn 
085 |8 1\u  |b 070.9 
085 |8 1\u  |z 1  |s 090512 
085 |8 1\u  |z 2  |s 479 
100 1 |a Donauskaitė, Džina  |e Verfasser  |4 aut  |0 (DE-603)501737049 
245 0 0 |a Innovation in commercial and public service media in the Baltic countries  |b the role of global digital intermediaries  |c Džina Donauskaitė 
264 0 |c 2022 
300 |b Diagramme 
336 |a Text  |b txt  |2 rdacontent 
337 |a Computermedien  |b c  |2 rdamedia 
338 |a Online-Ressource  |b cr  |2 rdacarrier 
648 7 |a Sozialgeschichte 2013-2019  |2 gnd 
650 7 |a Medienkonsum  |0 (DE-588)4120719-1  |0 (DE-603)085386820  |2 gnd 
650 7 |a Öffentlich-rechtlicher Rundfunk  |0 (DE-588)4129430-0  |0 (DE-603)085453471  |2 gnd 
650 7 |a Privater Rundfunk  |0 (DE-588)4047294-2  |0 (DE-603)085131911  |2 gnd 
650 7 |a Innovation  |0 (DE-588)4027089-0  |0 (DE-603)085068314  |2 gnd 
650 7 |a Globalisierung  |0 (DE-588)4557997-0  |0 (DE-603)089527992  |2 gnd 
650 7 |a Neue Medien  |0 (DE-588)4196910-8  |0 (DE-603)085989622  |2 gnd 
651 7 |a Baltikum  |0 (DE-588)4004379-4  |0 (DE-603)085003506  |2 gnd 
773 0 8 |i Enthalten in  |t Journal of Baltic studies  |d London ˜[u.a.] œ: Routledge, part of the Taylor & Francis Group, 1972-  |h Online-Ressource  |x 1751-7877  |g Band 53, Heft 4 (2022), Seite 613-631  |w (DE-603)181873397  |w (DE-600)2254161-5 
856 |u https://doi.org/10.1080/01629778.2022.2027476  |x Verlag 
924 1 |9 2080  |a (DE-603)1220203548  |b DE-2080  |c HES  |d d  |g /