Innovation in commercial and public service media in the Baltic countries
Titel: | Innovation in commercial and public service media in the Baltic countries : the role of global digital intermediaries / Džina Donauskaitė |
---|---|
Verfasser: | |
In: |
Journal of Baltic studies, Band 53, Heft 4 (2022), Seite 613-631 alle Artikel anzeigen |
Veröffentlicht: | 2022 |
Umfang: | Diagramme |
Format: | Aufsatz |
Sprache: | Englisch |
X
alg: 50173725 001A $03025:17-11-22 001B $01999:17-11-22 $t22:42:04.000 001D $03025:17-11-22 001U $0utf8 001X $00 002@ $0Oou 002C $aText $btxt $2rdacontent 002D $aComputermedien $bc $2rdamedia 002E $aOnline-Ressource $bcr $2rdacarrier 003@ $0501737251 004P $010.1080/01629778.2022.2027476 007A $0501737251 $aHEB 009Q $uhttps://doi.org/10.1080/01629778.2022.2027476 $xH 010@ $aeng 010E $erda 011@ $a2022 021A $aInnovation in commercial and public service media in the Baltic countries $dthe role of global digital intermediaries $hDžina Donauskaitė 028A $BVerfasser $4aut $8Donauskaitė, Džina [Tnu] $9501737049 031A $d53 $e4 $g19 $h613-631 $j2022 034M $aDiagramme 039B $aEnthalten in $8--Obvc--. Journal of Baltic studies. - London {[u.a.] : Routledge, part of the Taylor & Francis Group, 1972-. - Online-Ressource. - ISSN 1751-7877 $x202200000530004387 $9181873397 044K $#Baltische Staaten $#Baltikum $#Baltische Staaten $#Baltische Provinzen $#Russische Ostseeprovinzen $#Baltische Republiken $#Russland, Ostseeprovinzen $74004379-4 $8Baltikum [Tg1] $9085003506 044K $#Mass media Audiences $#Médias Publics $#Mediennutzung $#Medienkonsum $#Medien Konsum $#Medien Nutzung $#Mediennutzung $#Medienhandeln $74120719-1 $8Medienkonsum [Ts1] $9085386820 044K $RRundfunk $#Rundfunk Öffentlich-rechtliches System $74129430-0 $8Öffentlich-rechtlicher Rundfunk [Ts1] $9085453471 044K $RRundfunk $#Privater Rundfunksender $#privater Rundfunk $#Kommerzieller Rundfunk $#Privatfunk $#Privatrundfunk $#Rundfunk Privatisierung $74047294-2 $8Privater Rundfunk [Ts1] $9085131911 044K $RFortschritt $#Technological innovations $#Innovations technologiques $#innovation $#Innovation $#Innovation $#Neuerung $#Innovationsverhalten $#Innovationen $74027089-0 $8Innovation [Ts1] $9085068314 044K $RInternationalisierung $#Globalization $#Mondialisation $#Globalizzazione $#Globalización $#globalization $#Globalisierung $#Globalisierung $#globaler Wandel $#Weltwirtschaft Internationalisierung $#Weltgesellschaft Internationalisierung $#Globalisation $#Globalization $74557997-0 $8Globalisierung [Tsz] $9089527992 044K $RElektronische Medien $RNeue Technologie $RTelekommunikation $RInformationstechnik $#Digital media $#Médias numériques $#Medios digitales $#Digitale Medien $#Digitale Medien $#neue Medien $#Digitale Medien $74196910-8 $8Neue Medien [Ts1] $9085989622 045F $a070.9 $eDDC23BSB 045F/01 $a070.9 045F/03 $f090512 045F/03 $g479 045R $aSozialgeschichte 2013-2019 045T $a7,41 lok: 50173725 78 exp: 50173725 78 1 #EPN 201B/01 $017-11-22 $t14:28:29.000 201C/01 $017-11-22 201U/01 $0utf8 203@/01 $01220203548 208@/01 $a17-11-22 $be 209A/01 $a/ $f000 $x00 209A/01 $ab*p $x01 220C/01 $akoe 247C/01 $82080>Marburg/Lahn, Herder-Institut, Forschungsbibliothek, Bibliographieportal $9336309341
LEADER | 00000caa a2200000 c 4500 | ||
---|---|---|---|
001 | 501737251 | ||
003 | DE-603 | ||
005 | 20221117224204.0 | ||
007 | cr|||||||||||| | ||
008 | 221117s2022 xx |||| o| u00||u|eng c | ||
024 | 7 | |a 10.1080/01629778.2022.2027476 |2 doi | |
035 | |a (DE-599)HEB501737251 | ||
040 | |a DE-603 |b ger |c DE-603 |d DE-603 |e rda | ||
041 | |a eng | ||
082 | 0 | 4 | |8 1\u |a 070.9 |q DE-101 |2 23/BSB |
084 | |a 7,41 |2 ssgn | ||
085 | |8 1\u |b 070.9 | ||
085 | |8 1\u |z 1 |s 090512 | ||
085 | |8 1\u |z 2 |s 479 | ||
100 | 1 | |a Donauskaitė, Džina |e Verfasser |4 aut |0 (DE-603)501737049 | |
245 | 0 | 0 | |a Innovation in commercial and public service media in the Baltic countries |b the role of global digital intermediaries |c Džina Donauskaitė |
264 | 0 | |c 2022 | |
300 | |b Diagramme | ||
336 | |a Text |b txt |2 rdacontent | ||
337 | |a Computermedien |b c |2 rdamedia | ||
338 | |a Online-Ressource |b cr |2 rdacarrier | ||
648 | 7 | |a Sozialgeschichte 2013-2019 |2 gnd | |
650 | 7 | |a Medienkonsum |0 (DE-588)4120719-1 |0 (DE-603)085386820 |2 gnd | |
650 | 7 | |a Öffentlich-rechtlicher Rundfunk |0 (DE-588)4129430-0 |0 (DE-603)085453471 |2 gnd | |
650 | 7 | |a Privater Rundfunk |0 (DE-588)4047294-2 |0 (DE-603)085131911 |2 gnd | |
650 | 7 | |a Innovation |0 (DE-588)4027089-0 |0 (DE-603)085068314 |2 gnd | |
650 | 7 | |a Globalisierung |0 (DE-588)4557997-0 |0 (DE-603)089527992 |2 gnd | |
650 | 7 | |a Neue Medien |0 (DE-588)4196910-8 |0 (DE-603)085989622 |2 gnd | |
651 | 7 | |a Baltikum |0 (DE-588)4004379-4 |0 (DE-603)085003506 |2 gnd | |
773 | 0 | 8 | |i Enthalten in |t Journal of Baltic studies |d London [u.a.] : Routledge, part of the Taylor & Francis Group, 1972- |h Online-Ressource |x 1751-7877 |g Band 53, Heft 4 (2022), Seite 613-631 |w (DE-603)181873397 |w (DE-600)2254161-5 |
856 | |u https://doi.org/10.1080/01629778.2022.2027476 |x Verlag | ||
924 | 1 | |9 2080 |a (DE-603)1220203548 |b DE-2080 |c HES |d d |g / |