Toward Metaliteracy and Transliteracy in the History Classroom: A Case Study Among Underserved Students

Titel: Toward Metaliteracy and Transliteracy in the History Classroom: A Case Study Among Underserved Students / Alston Brake Cobourn, Jen Corrinne Brown, Edward Warga, Lisa Louis
Beteiligt:
In: ˜Theœ American archivist, Band 85, Heft 2 (2022), Seite 587-608
alle Artikel anzeigen
Veröffentlicht: 2022
Umfang: Illustrationen
Format: Aufsatz
Sprache: Englisch
Kein Bild verfügbar
X

Archivschule Marburg, Bibliographie zum Archivwesen

Exemplar: 1
Signatur: /
Klassifikation: 5.03.02.

Links

Verlag: https://meridian.allenpress.com/american-archivist/article/85/2/587/489601/Toward-Metaliteracy-and-Transliteracy-in-the
Verlag: https://doi.org/10.17723/2327-9702-85.2.587