ERiK methodological report III. Conceptualisation and design of the ERiK-surveys 2022

Titel: ERiK methodological report III. Conceptualisation and design of the ERiK-surveys 2022
Verfasser: ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ;
Körperschaft:
Veröffentlicht: Frankfurt : DIPF Leibniz Institut für Bildungsforschung und Bildungsinformation, 2023
Umfang: 1 Online-Ressource
Format: E-Book
Sprache: Englisch
Kein Bild verfügbar
X
Bemerkung: Bielefeld : wbv Publikation 2023, 70 S.. ISBN 978-3-7639-7456-6; 978-3-7639-7457-3
Zusammenfassung: Abstract: The ERiK-Methodological Report III is the third in a series of methodological reports related to the ‘Entwicklung von Rahmenbedingungen in der Kindertagesbetreuung – indikatorengestützte Qualitätsbeobachtung (ERiK)’ study. The report focuses on the conception, sample selection, and survey designs of the ERiK-Surveys 2022. Together with the ERiK-Methodological Report I and II, that cover the ERiK Surveys 2020, it provides comprehensive background information on the ERiK-Surveys conducted in 2022 and describes their progression until December 31, 2021. The subsequent steps, such as implementing the ERiK-Surveys 2022, will be described in a later report. (DIPF/Orig.)